niedziela, 6 września 2015

Where Are Ü Now


Hej :)
Nazywam się Kasia i jestem tutaj nową stażystką. Mam nadzieje, że moje prace przypadną wam go gustu :) Dziękuje jeszcze raz za przyjęcie na staż, mam nadzieje, że się sprawdzę :) Przygotowałam dzisiaj dla was dwie sygnatury i trzy nagłówki :P 


SYGNATURY



NAGŁÓWKI




No to tyle na dzisiaj :)
Mam nadzieje, że moje prace wam się  spodobały :)

MOGĘ PRZYJĄĆ JEDNO ZAMÓWIENIE!

Od Alexxy: WCIĄŻ MOŻNA SIĘ ZGŁASZAĆ DO NABORU! Osoby, które już to zrobiły (i nie dostały jeszcze odpowiedzi) proszę o przesłanie go na ten drugi mail, który jest w zakładce (ola.12.odolczyk...)!

5 komentarzy:

  1. Przede wszystkim chciałabym Ci życzyć powodzenia na dalszej graficznej drodze, bo masz potencjał, a twoim pracom nie brak wiele :) Bardzo mi się podoba trzeci nagłóweczek, taki wiosenny i lekki :D Pierwsza sygnaturka jest równie ładna :)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  2. druga sygnaturka i drugi nagłówek bardzo mi się podobają, przypadły mi do gustu dopasowanie stokw i kolorystyki też dobre
    życze powozenia i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej chciałam Cię spytać czy wykonałabyś dla mnie szablon? Poza tym podobają mi się Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam na końcu, że przyjmę zamówienie, jeżeli złożysz zamówienie zgodnie z regulaminem to rozpatrzę twoje zamówienie :)

      Usuń
  4. Hasło: beautiful
    1. Tajemnica Nocnej Łowczyni (shadow-hunterss.blogspot.com)
    2.Blueandstars
    3. Ekaterina Medynskaya https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/ef/64/fd/ef64fdab4e980eb5a4019a3ca8cf039f.jpg

    Chace Crawford (nie za bardzo wiem jakie zdjęcia mogłabym dać)

    * W tle chciałabym mieć postać anioła. Możesz również coś swojego wstawić. :)
    * Ma być tajemniczy.
    * Co do kolorystyki to jakieś ciemne barwy. Możesz sama wybrać jakie.
    4. "Na końcu wszystko będzie dobrze. Jeśli tak nie jest, oznacza to, że to jeszcze nie koniec."

    OdpowiedzUsuń