sobota, 26 września 2015

If we kiss it will hurt


Dzień dobry! :)
Ten tydzień był najbardziej przygnębiającym tygodniem jaki kiedykolwiek przeżyłam. Otóż, w szkole nie było mojej koleżanki (jedynej i najlepszej), przez co na przerwach siedziałam samotnie i albo uczyłam się do następnej lekcji, albo czytałam książkę. Najgorszy był wtorek kiedy to mam większość lekcji w  budynku liceum i niektórzy z nich, krótko mówiąc, śmiali się z tego, że czytam książkę.Dosłownie. Niektórzy robili to dyskretnie a inni otwarcie cisnęli ze mnie bekę :c ale jakoś udało mi się przetrwać do końca tygodnia :)
Na dzisiaj przynoszę parę nagłówków i sygnaturek i jedną koloryzację, która została przetestowana na sygnaturce rozpoczynającej post. Współprace jakie pojawiły się w tej notce zostały zrobione na potrzeby Współpracy z pandą! Jedyne co mi się w tej notce nie podoba to ostatni nagłówek, ale nie mam siły się z nim ani chwili dłużej użerać. 

 ^współpraca z Arianą
^współpraca z Shalis
 ^współpraca z Lizz Kaviste



Zamówień nie przyjmuję! 
xx

2 komentarze:

  1. No nie! Ten cały zielony nagłówek!... Tam przecież jest Francisco Lachowski ♥♥!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna sygnaturka ♥
    /graficzny-rejestr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń