środa, 6 sierpnia 2014

:)


Cześć wszystkim.
Przychodzę dziś z notką, która nie była planowana, tak samo jak decyzja, którą postanowiłam podjąć. Przyszedł czas, w którym muszę wybrać między kilkoma równie ważnymi sprawami, jedną z nich była grafika. Postanowiłam odejść z I Will Catch You If You Fall. Czas spędzony tutaj był dla mnie świetnymi dziewięcioma miesiącami, które w złym i dobrym przetrwałyśmy razem z Luną, której dziękuję za wszystko. Po prostu za to, że miałam szansę Cię poznać i z Tobą pracować. ♥ Dziękuję za Wasze opinie, za zamówione szablony, za ciepłe słowa oraz krytykę, która pozwoliła mi się podnosić na co raz wyższe szczebelki graficzne.
Pozostaję na Starved Souls. Być może wrócę tu jeszcze kiedyś, na razie będę wracała z każdą nową notką, by zobaczyć, co się dzieje na "mojej" szabloniarni. Dziękuję Wam jeszcze raz! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz