wtorek, 8 lipca 2014

We'll never fade away.


Hej wszystkim! :)
Cóż, zostałyśmy we dwie z Luną i postanowiłyśmy coś zmienić w szabloniarni. Jutro pojawi się nowy szablon główny, jednak zmieniamy troszkę funkcjonowanie strony - posty dodawane będą rzadziej. Nie wyrobimy się we dwie z dodawaniem notek co 4 dni jak dotąd, więc ujrzycie nas raz na tydzień.
Nie wiemy jeszcze, czy przybędzie ktoś nowy - poszukujemy osoby, która pasuje poziomem umiejętności do naszej dwójki. Nie jest to wysokie kryterium, jednak chciałybyśmy, żeby było nas mniej, a prace stały na dobrym poziomie. Możliwe, że będziemy zbierać mniej zamówień, jednak tego jeszcze do końca nie wiemy.
Dzisiaj oddaję oba zamówienia i przyjmę jedno.

Mam pytanie: działa Wam archiwum?  Sprawdzcie czy przenosi do wybranego postu, jest w lewej kolumnie. Mi nie działa, tak samo jak u mnie na blogu, a ostatnio w ogóle nie działa JavaScript (mam Chrome). Może ktoś wie, jak to naprawić? Zreinstalowałam Javę i nic :(


◄ Dla Klaudii Cloudeen 

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Udało Ci się, spryciaro. Nie sprawdziłam przed przyjęciem zamówienia czy masz notki a nie masz! :( Nie łudźcie się, że jeszcze komuś się uda, już będę przezorna. ;)
Podoba mi się to zamówienie. I przepraszam, nie ma lasu w tle, ale jakoś mi nie pasował.

◄ dla Outagetme ►

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Zrezygnowałam z kombinowania w nagłówku. Szablon jest minimalistyczny, ale mam nadzieję że trafiłam w Twój pomysł. :)


Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

PRZED POBRANIEM CZEGOKOLWIEK ZAPOZNAJ SIĘ Z REGULAMINEM, A  NASTĘPNIE WPISZ DO POBRAŃ.


Widzieliście? Mamy ASKA!
Do następnej notki! :)

_______________________________________________________

Podobają ci się nasze prace?
Będziemy wdzięczne za oddanie głosu w sondach na na najlepszą szabloniarnię lipca :) Głosować możecie tu tu Z głóry dziękujemy za każdy oddany głos 

26 komentarzy:

  1. Mam ogromne wyrzuty sumienia, że od was odeszłam :< Ale to było konieczne no, przepraszam.
    Oba szablony bardzo mi się podobają, jednak ten zielony to mój zdecydowany faworyt :)
    Pozdrawiam, dziewczyny.

    Andrea |z nowego konta|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiemy :)
      Dziękuję ♥

      PS: Nawet nie podejrzewałam że Scargraf jest Twoje :O :D Zaskoczyłaś mnie :)

      Usuń
    2. Haha, cóż... Nikt miał o tym nie wiedzieć, ale wyszło jak wyszło c: Napisałam do ciebie na mail'a, sprawdzisz? :)

      Usuń
  2. Tak, trafiłaś. Jest świetny. O coś takiego miej więcej i chodziło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja sygnatura na początku? To bardzo miłe, dziękuję! Ale nie to najważniejsze... Pierwszy szablon bardzo mi się podoba, jedynie coś z tymi kolumnami... Ale nie wiem co. Drugi szablon jest genialny, wszystko zgrane: subtelne menu, prosty nagłówek, stonowana kolorystyka - świetny! Nagłówek spodobałby mi się bardziej, gdyby postacie nie stanowiły ciemniej plamy. Bo naprawdę reszta jest bardzo fajnie ułożona i wtopiona. I kolorki świetne.
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja sygnatura jest przepiękna, nie masz za co dziękować :)
      Dziękuję za opinię i pozdrawiam ♥

      Usuń
  4. Hej chciałabym zamówić szablon ;)
    1. Alia (http://silver-rose-of-hope.blogspot.com)
    2. Ariana
    3. http://2.bp.blogspot.com/-BT33BIdl3Gk/U6_kG_GZ0DI/AAAAAAAAB3o/OCWIqT7uDoY/s1600/zdjecia-profilowe-likely-pl-4dc8095a.jpeg
    Jakby się dało to mogłabyś zrobić tatuaż na czole dziewczyny z linku? ("Wokół oczu szła delikatna jakby koronkowa girlanda tatuażu w odcieniu księżycowego kamienia, która świeciła delikatnym blaskiem księżyca") Oczywiście jeśli się nie będzie dało to nic się nie stanie jeśli go nie będzie.
    Poza tym to chciałabym zamek, las, księżyc i gwiazdy oraz magiczne akcenty.
    Szablon ma być tajemniczy.
    Kolorytyka szablonu czarno-srebrna.
    4. "If you love someone, you should never hurt them."
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o haśle. Przepraszam.
      Hasło: beautiful

      Usuń
    2. Hmm, a wiesz może jak ona się nazywa? To zdjęcie jest tragiczne, a może poszukałabym lepszego :)
      Przyjmuję oczywiście :)

      Usuń
    3. W tym problem, że zdjęcie znalazłam na internecie i raczej nie widziałam żeby tam pisało kto na nim jest.

      Usuń
    4. Znalazłam inne zdjęcie dziewczyny, która by pasowała do mojej bohaterki.
      http://img.styl.fm/resize/w650/newsy/wp-content/gallery/srebrne/ecd6b0da70df916211861674b1fb909f.jpg

      Usuń
  5. Przepiękny szablon, dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej chciałabym zamówić szablon ;)
    1. http://recenzjemystic.blogspot.com/
    2. Ariana
    3. Opis szablonu: Blog jest o książkach pojawiają się tam recenzje książek więc chodzi mi o jasny i przejrzysty szablon, jak by można było to żeby został ten nagłówek co jest obecnie
    Kolorystyka musi być jasna i przyjazna w ciepłych nieodstraszający kolorach aby nie męczyć czytelnika bloga.
    4. Cytat który jest na obecnym nagłówku: "Czytanie książek to najpiękniejsza zabawa, jaką sobie ludzkość wymyśliła"
    5. hasło: Beautiful.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdajesz sobie sprawę, że łamiesz regulamin? Na nagłówku masz pracę Luny dokładnie z tej notki, która była robiona na to zamówienie. Nie poinformowałaś nas w "Pobraniach", że pobierasz pracę, a jeszcze bezczelniejsze jest to, że ukradłaś sam nagłówek, a szablon jest całością, której się nie modyfikuje. Co prawda blog już nie istnieje, jednak dalej jest to praca Luny i wartoby poinformować autorkę że jej grafika będzie gdzieś widnieć. Nie wspominając o tym, że kompletnie nigdzie nie ma linku do szabloniarni.
      Nie przyjmuję, jednak nie tylko z powyższych powodów, ale również dlatego, iż przyjęłam zamówienie wyżej.

      Usuń
    2. Bardzo przepraszam, ale zamówienie robiła w tedy moja współtwórczyni i ona się tym wszystkim zajmowała. Niestety dziś coś mi się porobiło z szablonem i został mi sam nagłówek dlatego zgłosiłam się do was. Nie wiedziałam, że nie zostało zgłoszone pobranie szablonu, a link do szabloniarni musiałam przez przypadek usunąć jak modyfikowałam zwykły szablon.

      Usuń
    3. Jeśli tak było, to ja przepraszam.

      Usuń
    4. Nic nie szkodzi ;) W takim razie mogę liczyć na przyjęcie zamówienia ?

      Usuń
    5. Jeszcze nie wiem, miałam przyjąć jedno, już przyjęłam wczoraj i jeśli pojawi się jeszcze kilka to rozważę wszystkie i poinformuję :)

      Usuń
  7. Hasło: Beautiful
    Szabloniarka: Luna
    Adres bloga: http://katherine-pierce-story.blogspot.com
    Opis:
    Szablon o tematyce TVD, najlepiej w ciemnych barwach. Zależałoby mi też, żeby na szablonie nie było zdjęć tylko gify które podam ci poniżej.
    http://37.media.tumblr.com/435f73ec7c748e51989f26871d0c744c/tumblr_mkoytxDMiW1s5w5i8o1_500.gif
    http://38.media.tumblr.com/1873756622c8ce343dff3bc41c82fada/tumblr_mui0qimFUA1sr99koo1_500.gif
    http://37.media.tumblr.com/e1ebb1fd66399b737ce546d0cd3921cc/tumblr_myb64z0a2O1ricjyao1_500.gif
    Cytat: Pragnęła braci Salvatore, ale traciła ich obu, Teraz wróciła, By ich odzyskać
    Kontakt:
    ella.nightmare@gmail.com
    Z góry dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
  8. a witam.
    pierwszy szablon jest wspaniały. ciągle się zbieram, żeby przeczytać złodziejkę ksiażek. zobaczymy ile z tego wyjdzie. bardzo podobają mi się kolory, nie sa takie przesadziste, a dzięki temu też świetnie pasuje do tematyki bloga, znaczy no wnioskuje po napisie, który swoją drogą jest taki mądry. ach, ci pisarze.
    drugi natomiast nie jest przekombinowany, bardziej skromny. ale uwaga, taki też trzeba umieć zrobić, bo żeby znaleźć umiar, a nie nawalić wszystkiego i zeby wyglądało ładnie to też nie tak łatwo.ładny kolor na archiwum. taki delikatny.
    co do nagłówka. niby jest jasny, ale postać ciemna. taki kontrast bym rzekła. dziewczyna ma cudowne włosy. urzekły mnie tekstury, serio. świetnie wyglądają. i czcionka napisu. uwielbiam ją.

    zamówienie:
    hasło: beautiful
    szabloniarka: Ariana/
    adres: http://dancer-fanfiction.blogspot.com
    opis: więc tak, na szablonie zależałoby mi, zeby były umieszczone dwie postacie - Sasha Pieterse i Ariana Grande (Ariana zrobi szablon z Arianą? haha). zdjęć jako takich nie mam, ale o co chodzi. a no o to, by Sasha była w blond włosach, a Ariana w czerwonych, to dosyć ważne. oprócz osób, to nie mam pojęcia co bym tam chciała. napomnę, że są tancerkami. może to jakoś pomoże, chociaz nie byłabym tego pewna. a, co do kolorków, to jakieś żywe, jasne, no takie, zeby nie było smętu, smutku i tak dalej, ale no tak...wesoło. tak, to dobre słowo.
    napis: Dancer [większe, w sensie, żeby się bardziej rzucało w oczy]
    Only shout your dream [no skoro tamto wieksze, to ten mniejszy]
    kontakt:
    e-mail: true.another.girl@gmail.com
    GG: 47852433

    Z góry dziękuję.
    Liczę, że może się podkusisz Ariano na szablon z Arianą [i cant' belive]
    Pozdrawiam ciepło,
    Kliii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, jaki rozbudowany komentarz. Uwielbiam takie! Dziękuję Ci, sprawiłaś mi dużą radość :) Tyle miłych słów. Jej. Dziękuję :)
      Co do szablonu, czekam do 13-stego i wtedy napiszę, które przyjmuję. Zamawiającego poinformuję także mailowo lub innym sposobem o przyjęciu zamówienia :)
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  9. przepraszam bardzo, aczkolwiek chciałabym anulować zamówienie. blog usunięty.
    mam nadzieję, że nie narobiłam kłopotu. bardzo mi przykro. nie wytrwałabym, skoro już mi idzie ciężko. a dopiero początek. ale wkrótce zgłosze się by złożyć na innego. ale tam też najpierw musze ruszyć z notkami.
    bez sensu miałabym zamawiać, skoro i tak bym poległa z opowiadaniem. przepraszam jeszcze raz.
    a skomentować będę wpadać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny szablon główny :)

    OdpowiedzUsuń