wtorek, 31 grudnia 2013

The secret

Hejka!
to ja Liv , mam dzisiaj dla was aż dziewięć szablonów wolnych
Myślę ,że  poprawiły się od ostatnich i się spodobają.
A tak w razie informacji bo ktoś się mnie pytał ja też przyjmuje zamówienia
i mam nadzieje ,że dacie mi tą szanse .
no cóż bez przedłużania oto one ;

http://img812.imageshack.us/img812/3024/hcaz.png
    
 
No cóż to mój drugi ulubiony nagłówek i myślę ,że wyszedł ok no cóż sami oceńcie
 
 
 
 
 
 
 
http://img826.imageshack.us/img826/9273/rhi4.png
 
 
 
 
 
Hmm ten szablon robiłam z moją siostrą
myślę ,że jest nawet spoko
 
 
http://img31.imageshack.us/img31/4991/zbh.bmp
 
 
 
 

http://img593.imageshack.us/img593/2759/k2xl.png
 
 
To mój ulubiony szablon .Wyszedł spoko jak myślę
 
 
http://img834.imageshack.us/img834/4341/1uda.png
 
 
Ten szablon bardzo lubię ale myślę ,że mógł wyjść lepiej
 
http://img823.imageshack.us/img823/438/b9pq.png
 
 
Ten mi się nie podoba ,sama nie wiem dlaczego go wstawiam ale dobra niech będzie
 
http://img838.imageshack.us/img838/7062/uh48.png
 
To mój ukochany szablon
Myślę ,że wyszedł świetnie
ale sami oceńcie
 
 



http://img208.imageshack.us/img208/9051/zz3n.png
 
Ten no cóż myślę ,że jest spoko.
 
Jeśli jakiś wam się spodobał i chcecie go pobrać to pamiętajcie o naszym regulaminie
oraz wpiszcie się w zakładkę pobrania
 
 
Coś jeszcze a tak jeśli ktoś postanowi mi dać szanse to przyjmę 2 zamówienia
 
pa :)
 
Liv
 

12 komentarzy:

  1. O.o ile szablonów. Niektóre podobają mi się bardziej inne mniej. No, ale cóż... mimo, że jesteśmy w tym samym wieku, zapewne nigdy nie zrobiłabym takich świetnych nagłówków :)
    Chętnie dałabym ci szanse na wykonanie dla mnie jakiegoś szablonu, ale niestety nie posiadam, jak na razie żadnego bloga na który byłby mi on potrzebny.
    W każdym razie życzę powodzenia i jestem przekonana, ze twoje prace z szablonu na szablon będą coraz lepsze ^^
    Pozdro :*

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Natropiepottera.blogspot.com
    2.Enchanted Luna
    3. Ma znajdować się na nim Bellatrix Lestrange (największa) koło niej Voldek i Severus. A w tle rodzina Malfoy i Harry Potter z Ronem i Hermioną. Tło ma być ciemne niekoniecznie czarne.
    Może tam być też Hogwart itp., ale nie musi.
    Emocje mają być... magiczne, ale można dodać tam coś śmiesznego :D
    4. Na tropie Pottera
    5. stars/ gwiazdy
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. ksiegablogow.blogspot.com
    2. Arianna
    3. Mają się znajdować książki, kolor bordowy lub pomarańczowy coś w takich kolorach, atmosfera może być taka biblioteczna lub domowa np. z jakąś herbatką itp.
    4. Księga blogów - ocenialnia blogów
    5. stras (nie lepiej gwiazdy? :P)
    Dziękuję bardzo i składam dwa zamówienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aha składałam kiedyś zamówienia do innej szabloniarni, ale nie wybrałam żadnego nagłówka, więc proszę się nie pomylić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yo mają być nagłówki :)

      Usuń
    2. Chwila. Chyba nie łapię :) Mam(y) zrobić same nagłówki?

      Usuń
    3. Tak nagłówki... Przepraszam, ale jestem ostatnio bardzo zakręcona :P

      Usuń
    4. Jej, dobrze że napisałaś. Już miałam pół CSSu... Przyda się gdzie indziej :)

      Usuń
  5. Bardzo ładne szablony, choć wiele przed Tobą pracy, nie zniechęcaj się i ćwicz dalej ;) Polecałabym jeszcze dodać jakieś napisy na przykład. Cóż, chyba wpadłam na pomysł, ale na razie milczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba nici z mojego pomysłu, bo chciałam skopiować jedną z Twoich prac i nałożyć na nią nową kolorystykę i dodać jakiś cytat, aby pokazać Ci co mniej więcej można by poprawić. Nie wiem czy to nie jest niezgodne z regulaminem i czy przypadkiem nie wyszłam z wprawy xD Mimo to chciałabym zgłosić się do naboru, więc pędzę czytać wymogi. Huhu, obym była wystarczająco dobra ;)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  7. 1.thebeginingofhunger.blogspot.com
    2. Enchanted Luna
    3. Chciałabym, żeby na szablonie były 2 blondynki, które wyglądają tak samo. No bliźniaczki blondynki :P Dookoła fajnie by było gdyby była jakaś woda-morze, jezioro cokolwiek :) I chciałabym, żeby gdzieś w tle była siekiera, nie musi ona być, ale byłabym zadowolona gdyby była XD Szablon ma być spokojny i raczej smutny. No i najlepiej gdyby był w różnych odcieniach niebieskiego :) Nie chce być bardzo wybredna, najbardziej zależy mi tylko na tych dziewczynach ;)
    4. Bliskość śmierci zawsze sprawia że staramy się żyć lepiej
    5.stars

    OdpowiedzUsuń
  8. stars
    1. being-here-without-you.blogspot.com
    2. Enchanted Luna
    3. (od lewej) jakaś blondynka, Zayn Malik (postać pierwszoplanowa), Harry Styles
    kolorystyka ciepła, Zayn patrzy z uśmiechem na dziewczynę a Harry z zazdrością na Zayna, otoczenia to najlepiej jakiś klub lub ewentualnie las i stary budynek, reszta to obojętne
    4. gdzieś przy Harrym zamglony napis "You don't know what I feel"
    a po lewej stronie Zayna "I don't wanna hurt him"

    OdpowiedzUsuń