czwartek, 26 grudnia 2013

Liv

Witam mam na imię Oliwia ale wole jak się mnie nazywa Liv i chciałabym ,żeby wszyscy tak mnie nazywali .Zostałam przyjęta na staż co  bardzo mnie cieszy:) . Coś o mnie? a tak!
Mam 13 lat , moje szablony wykonuje na gimpie choć chciałam na photoshop ale nie mogłam zainstalować. I jeśli chodzi o szablony to wykonuje każde.
a to mój pierwszy szablon
http://img845.imageshack.us/img845/1821/2ykx.png
                                                               Pobierz szablon

2 komentarze:

  1. Witamy w załodze :)
    Tło posta troszkę przeszkadza w czytaniu, nie widać wyraźnie tekstu, reszta jest w porządku. Miłej pracy ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje podanie o członkostwo w naszym spisie zostało rozpatrzone pomyślnie. Dziękujemy za zgłoszenie!

    Zobacz, jak wiele możliwości daje przynależność do katalogu grafików:
    ~ możliwość korzystania z usługi "ogłoszenia tematyczne", dzięki której możesz w łatwy i szybki sposób powiadomić czytelników o konkursie/imprezie graficznej, która odbywa się na twoim blogu
    ~ uczestnictwo w zabawach/loteriach/konkursach organizowanych przez naszą wspaniałą załogę
    ~ będziesz zawsze na bieżąco (raz w tygodniu, na łamach naszego serwisu publikowany jest niejaki "informator dzienny", czyli najświeższe wiadomości ze świata graficznej blogosfery)

    Biorąc aktywny udział w życiu naszego spisu możesz wiedzieć wszystko o wszystkim. Zaobserwuj nas, komentuj, polecaj.

    * Zapraszamy na naszą oficjalną podstronę bloggerowe instrukcje, gdzie śmiało możesz samemu zaproponować temat następnego wpisu, a także dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy dotyczących opcji bloggera!

    ZAPRASZAMY :)

    http://bloggerowe-instrukcje.blogspot.com/
    http://katalog-grafikow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń