piątek, 12 grudnia 2014

Me And My Broken Heart


Moja ^^ 

Witajcie wszyscy! Przybywam do was po dość długiej przerwie. No bo.... troszkę mnie tu nie było. Za to dzisiaj oddaję długo oczekiwane zamówienia! Może przyjmę również coś pod tą notką, ale okaże się to dopiero pod koniec :)
Ogólnie u mnie dość cienko jeśli chodzi o czas, ponieważ mam mnóstwo lekcji oraz zajęć dodatkowych. W weekendy przeważnie siedzę tylko nad książkami, albo materiałami dodatkowymi. Cóż poradzić. Takie życie. Jedynym pocieszeniem dla mnie jest to, że studia będą jeszcze gorsze. (wyczuliście sarkazm?)
Jak wam minął mikołaj? OPOWIADAĆ MI TU ZARAZ :D Ja zostałam dosłownie zasypana prezentami. Perfum przybyło mi chyba trzykrotnie, ponadto dostałam również ogromny i cieplutki kocyk w panterkę :3, skrzynię (dosłownie!) słodyczy no i mnóstwo biżuterii i ciuchów. No, także bogato xD 
Nie przedłużając - zapraszam do obejrzenia prac :)

http://funkyimg.com/i/RH2i.png
Tutaj próbowałam coś w HTML'u. Zrobiłam nowy chat. Otwiera się po kliknięciu na chmurkę z napisem 'chat', można go przesuwać po całej stronce i zamknąć w dowolnym czasie. Także jeśli chodzi o gadżet chatu, który miałaś poprzednio, to możesz go śmiało usunąć ;) Zrobiłam nowy w html/java script.

http://funkyimg.com/i/RH2g.png
Nie przepadam zbytnio za serialem, choć aktorzy są nawet okey. Miałam akurat przyjemność tłumaczyć jeden z odcinków w ten weekend xD Moja siostra szaleje za Violettą, także pomogła mi nieco co do kolorystyki, ułożenia postaci i doborze stocków. Mam nadzieję, że się podoba :)

http://funkyimg.com/i/RH2c.png
Mały eksperyment. Tyle powiem xD Liczę na pozytywne komentarze.

http://funkyimg.com/i/RH2e.png
Nagłówek został wykonany za pomocą wspaniałej koleżanki. Miałam nieco z nim problemów, ale jakoś wyszedł xD Spodobał się? 

http://funkyimg.com/i/RH2h.png
Zainteresowała mnie fabuła opowiadania, także proszę o napisanie mi w komentarzu linku do bloga. Z chęcią zajrzę.

ZRESZTĄ WSZYSCY ZOSTAWCIE MI LINKI. W ŚWIĘTA W PRZERWACH MIĘDZY ZAKUWANIEM DO TESTÓW, ZERKNĘ!!!

A teraz niestety najmniej udane prace w tej notce. Miałam okres braku weny i wszystko wychodziło mi jakoś źle... Także ja nie skomentuje, ale wy możecie :)



Z góry przepraszam, że tak mało w dzisiejszej notce. Przyszła notka będzie 'świąteczna'. Znajdzie się w niej wiele minimalistycznych szablonów, koloryzacji, stocków i może nagłówków, a nawet sygnatur.
PRZYJMĘ TYLKO 1 ZAMÓWIENIE, KTÓRE MNIE ZACIEKAWI :)
Pozdrawiam!
Natx!

12 komentarzy:

  1. Hej, hej, hej! :D Wszystkie prace są bardzo ładne, a szczególnie dwa ostatnie szablony! Cudowne! ^^ I chciałbym Ci powiedzieć, że nie widać napisu "czytaj więcej" (czy coś w tym stylu xd), więc taki mało pokapowany człowiek, jak ja, może pomyśleć, że nie dodałaś żadnej grafiki xdddd wiem, jestem inteligentna :D
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info! W takim razie rozwinę notkę. Będzie bez czytaj dalej i tyle xD Również Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Cześć, ja zgadzam się z koleżanką, wszystkie prace są świetne. Warto było czekać na szablon, mimo że widziałam wcześniej nagłówek cały szablon jest genialny. Dziękuje jeszcze raz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co. cieszę się, że podoba ci się :3 Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Hej, Świetny eksperyment. Naprawdę nie liczyłam na coś takiego i przekroczyłaś moje najśmielsze oczekiwania. Naprawdę dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nat x, kochana jesteś nieoceniona <3 Takiego cuda jeszcze nie widziałam *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Szablon jest przepiękny! Bardzo Ci dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful

    Adres: http://paris-love-ff.blogspot.com/

    Nick Autorki: Nat x

    Postacie:
    Emilie Nereng:
    https://www.voeblogg.no/wp-content/uploads/2012/09/IMG_3842-600x924.jpg ( możesz wybrać inne )

    Emily Rudd:
    http://data1.whicdn.com/images/35833715/large.jpg ( również możesz wybrać inne )

    Inne zdjęcia: mogą być jakieś kwiaty, jakaś para która się całuje itp.

    Emocje: radość i miłość, ale także nutkę tajemniczości.

    Kolorystyka: Coś w różu, ale w takim pastelowym.

    Cytat: Love is not the same as infatuation ..

    Z góry dziękuję :*


    OdpowiedzUsuń
  8. świetny szablon! Bardzo dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń