niedziela, 14 września 2014

Welcome! Welcome! Welcome!

Cześć i czołem wszystkim!
Jestem nową stażystką na IWCYIYF i przyszedł czas na notkę ode mnie. Wypadałoby się przedstawić, nie? Więc, mam na imię Ola i chodzę do gimnazjum. Szablony robię już jakiś czas i myślę, że nie są one najgorsze. :) Jeszcze się uczę, więc szczerość jest dla mnie na wagę złota! :)
Ok, więc, nie przedłużając przejdę do części graficznej. Muszę się przyznać, że okropnie się denerwuję. Na dzisiaj przygotowałam 5 szablonów. 


Szablon minimalistyczny z gifem.
Nagłówek robiony na podstawie instrukcji Luny.


A to coś dla fanek 1D. Jestem zadowolona z tego szablonu. :)


Nagłówek pozostawiłam bez napisu i sądzę, że to była dobra decyzja. :)

Przed pobraniem szablonu zapoznaj się z regulaminem!
Okej, to by było na tyle, do następnej notki! 
Pozdrawiam, Alexxa.

9 komentarzy:

  1. Witaj. Śliczne szablony, bardzo mi się podobają ;3 Najlepszy czwarty. ;)
    Życzę powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrrrrrrrrrrrrrrrrr. Ten blogspot. To, co napisałam:

      Nie mogę przejść obojętnie obok szablonu, w którym wisi zdjęcie Dziada. :D Po kolei:
      W 1. tło powoduje niezły oczopląs i nie za bardzo pasuje do nagłówka. Gdyby tak zrobić je na opacity: 0.5 i pokoloryzować na brązy byłoby cudownie. Sam nagłówek świetny. I ten cytat. I ten tekst w postach próbnych. ♥.♥
      *tryb Echelon włączony*
      Dwójka jest idealna. Nic dodać, nic ująć. Identycznie z trójką, i to ona jest moim faworytem (choć One Direction szczerze nienawidzę). CSS idealnie dopasowuje się do nagłówka. :)
      Czwórka troszkę "przyciężka". Szablon jest szeroki, ale ma ładne kolory. Tekstura wjechała Ci na głowę modelki i dziwnie wygląda z takimi smugami na czole.
      Ostatni szablon jest świetny, mało widzę, ale podoba mi się. :D Jaki wniosek? Większe podglądy, obowiązkowo.
      Podsumowując - bardzo dobry wstęp! :) Nie masz się co denerwować, troszkę praktyki i wespniesz się gdzie tylko chcesz.
      Pozdrawiam i życzę powodzenia! :)

      PS: LUNA JAKI ŚWIETNY SZABLON ♥♥♥

      Usuń
    2. ''Nie mogę przejść obojętnie obok szablonu, w którym wisi
      zdjęcie Dziada.'' - to mnie rozwaliło! ;DDD
      Bardzo dziękuję za miłe słowa! Na pewno przy robieniu następnych szablonów będę się kierować Twoimi radami i uwagami i oczywiście poprawię wielkość podglądów. :)
      I na koniec muszę jeszcze wspomnieć, że jestem bardzo podekscytowana faktem, że znalazłam swoją siostrę! ♥
      Jeszcze raz dziękuję i również pozdrawiam! :)

      Usuń
    3. Dziadu zawsze przyciąga uwagę. Letowy urok. ♥
      Wiesz, że w blogosferze jest o wiele więcej Echelonu? Nawet sobie nie wyobrażasz. :)
      Zapomniałam, zapraszam do siebie!
      Ariana

      PS: Weź zainterweniuj w szablon główny i zmień kolor, visibility czy display linków w komentarzach bo ich nie widać i nie wiadomo gdzie kliknąć. :D

      Usuń
  3. Cześć i czołem :) chciałabym zamówić u Ciebie szablon na bloga walk-in-shadows.blospot.com :>
    Hasło: Beautiful
    1. Nazwa bloga: I can love you more than this.
    2. Alexxa
    3. Opis szablonu:
    - Chciałabym, żeby na szablonie znajdowała się Hannah Snowdon i Zayn Malik. Cóż, nie umiem sama wybrać zdjęć, więc polegam na Tobie. Chciałabym tylko, aby Zayn wyglądał na "starszego" w sensie, żeby zdjęcie było w miarę z tych czasów ^^
    - Co do emocji, to wolałabym, żeby nie był on jakiś specjalnie 'radosny'
    4. Napis? I can love you more than this.

    Cóż, nie wiem, czy przyjmiesz zamówienie, czy nie, ale w każdym bądź razie z góry dziękuję.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że tak późno odpisuję ;/ Przyjmuję Twoje zamówienie :)

      Usuń
  4. Witam. :)
    Miałabym ogromną prośbę. Bardzo prosiłabym o zrobienie dla mnie szablonu na bloga https://blaskwtunelu.blogspot.com/
    1. Nazwa bloga: Blask w tunelu.
    2. Ariana
    3. Opis bloga: Piszę opowiadanie o Ginny i Harrym. Chciałabym, aby byli oni na szablonie, ale nie wiem jakie konkretnie zdjęcie mogłoby tu się znajdować. Mam nadzieję, że mogę liczyć na Ciebie :) Myślę, że szablon może być raczej skromny, bez wielu dodatków. Chciałabym, by wyrażał tajemniczość i ogromną miłość, jeżeli tak się da.
    4. Napis: „Zawsze myślałam, że będziesz mój. Zawsze. Nigdy nie traciłam nadziei..."

    Mam nadzeję, że mi pomożesz. Byłabym ogromnie wdzięczna.
    Serdecznie pozdrawiam.
    hasło: something

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń