środa, 18 września 2013

It's always darkest before the dawn

    Hej :) Witam się z Wami cytatem z ukochanej piosenki. Zna ktoś? Może mamy tu Flowersów? Jeśli nie, to wiedzcie, że to Florence + The Machine, "Shake it out". No, jak już zadbałam o edukację muzyczną, to się przedstawię.
    Jeśli ktoś zaglądał do zakładki "Szabloniarki", to od kilku dni wiedział, że nastałam ja - Ariana. Od razu zaznaczam, że jeśli chcesz szablon z panem Bieberem, panami z 1D, Seleną Gomez i innymi tego typu gwiazdkami to musisz liczyć się z odmową. Nie zawsze odmawiam, jednak mocno zastanawiam się nad takimi zamówieniami. Poza tym nie mam żadnych zastrzeżeń co do tematyki zamawianych szablonów. Pracuję na GIMP-ie, jednak jeśli w najbliższym czasie uda mi się ogarnąć Photoshopa to się przerzucę. 
   Na powitanie przygotowałam trzy szablony (jeden z wyżej wymienionej zakładki) i jeden nagłówek dla fanów HP. Mam wieelką nadzieję, że spodobają się Wam moje prace ;) Będę je wrzucała w troszkę innej formie niż Payne i Larie, więc radzę po pobraniu najpierw przeczytać plik "Przeczytaj!" . 

~~ Kliknięcie w button spowoduje przeniesienie do strony z podglądem pełnego szablonu ~~

Wolny

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Ten szablon pochodzi z zakładki "Szabloniarki". 


Wolny

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Pomyślany dla bloga z pamiętnikiem, jednak spokojnie można go wykorzystać w innych niecnych celach :)


Wolny

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Jak na razie - mój ulubiony.


Wolny

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.


Malfoyowy nagłówek. Sam nagłówek, więc nie zdziwcie się, jeśli po ściągnięciu zastaniecie jeden obrazek. CSS musicie dostosować sami :)


Instrukcja jak wstawić szablon na bloga jest zawarta w paczce z szablonem, w pliku "Przeczytaj!". 

Przed pobraniem zapoznaj się z regulaminem i wklej button/link do szabloniarni na swojego bloga.

Przyjmę 3 zamówienia, wybrane ze złożonych w komentarzach po tą notką. O wybranych zamówieniach powiadomię, edytując tę notkę i wypisując nicki wybranych :)

EDIT! W związku z tym, że została dodana nowa notka, przyjęte zamówienia (nicki zamawiających) pojawią się w prawej kolumnie, w powiadomieniu :)

3 komentarze:

  1. Świetne szablony! Witamy w załodze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że w ogóle się załapałam :)

      Usuń
  2. Scooby doo :P
    1. Another http://another-fanfiction.blogspot.com/
    2. Ariana ;) (świetne szablony!)
    3. - Harry Styles (zdjęcie podobne do tego, albo po prostu to https://si0.twimg.com/profile_images/3592751118/fd845c878e07e83b343f7882a4ca90d1.png )
    - Oprócz Harry'ego Nowy Jork nocą i drogie/ekskluzywne samochody (nie wiem, czy będzie to ze sobą współgrało)
    - Tajemniczość ;]
    - Czarno - biały, ale z przewagą ciemniejszych odcieni
    4. Może Ty coś wymyślisz, bo na początku myślałam po prostu nad ''I'm another'', ale... może wymślisz coś lepszego, nie mam do tego głowy...
    Z góry dziękuję, jeśli zgodzisz się zrealizować mój pomysł.:) x
    Jakby co: @child_of_music

    OdpowiedzUsuń